Sent studentfirande

Eftersom min beloved Iréne drog till Sweden samma dag som studenten ska det istället firas idag, och jag ska självklart dit. Måste ju bara smaka laxpaketen som min fader lärde mig och Iréne förra sommaren. Till det blir det foccacia och aioli. MUMMA! Därför har jag fastat sedan klockan 8 igår, haha.
Sedan ska hennes pappa spela lite musik för oss gäster (hennes pappa är gitarist i det lokala dansbandet "Maddox")
Det är nästan så det överglänser Kronprinsessan Viktoria och Daniels bröllop. Och nej, jag ska inte glo på det, men jag önskar dem all lycka.
Tack.
Vad ni har skrivit
Postat av: sandija

fin blogg! :D klicka gärna in min blogg

2010-06-19 @ 15:00:57
URL: http://kwieien.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0