Tre dagar...

Jag insåg tidigare idag att det endast återstår tre dagar kvar innan jag ska skiljas från den klass där jag trivts minst, men ändå kommer gråta mest över. (Jag brukar inte böla över skolavslutningar och sådant skit, däremot gråter jag till sorgliga saker, som tex. filmer). I TRE år har jag stått ut med dessa små "idioter" och kallat var och varannan för en del elaka saker, men jag kom på nyss att jag älskar dem otroligt mycket på grund av att jag kunnat smågnabba med dem. Hur ska jag klara mig utan dessa puddingar? HUR?!
Elin N- Det var du och jag sedan dag ett, och hur skulle vi rödebybor klara oss utan varandra, mot alla citybor och bongårdstöntar? Jag vet att vi gled ifrån varandra och hittade personer som vi trivdes med för tillfället, men erkänn att vi alltid har ett speciellt band till varandra?
Nellie- Vi vet båda två att vi inte tyckte om varandra i början. Rödeby vs. Nättraby. Aj aj. Men saken är den att vi passade ganska bra ändå, och även ifall det blivit lite kringelikrokigt i början av denna termin så ska du veta att jag älskar dig oerhört mycket! Tack för allt min finfina vän!
TG- Vad finns det inte att älska hos dig. din optimist, din glada sate, min underbara vän. Du kommer bli så jävla saknad ska du veta. Du ska veta att jag beundrar dig mycket. Du är en stor energibomb och fyller dagen med en massa härligt skratt!
Isabelle- En sak ska du veta Isa. Anledningen till att jag stört mig på dig under dessa åren är för att vi är så otroligt lika varandra till sättet; bitchiga och är inte rädda för att säga vad vi tycker. Det är sådana saker som jag försökt tona ner i mig själv, och så kommer du upp med dessa egenskaper också. Klart att det blir lite fel då. men bara så du vet så tycker jag inte illa om dig på något sätt. Jag har lärt mig.
Den resterande delen av klassen ska ha en ELOGE för att de har stått ut med mig, och ni ska veta att ni har speciella platser i mitt hjärta ni med. ALLIHOPA
Vad ni har skrivit
Postat av: Isa

Fattar du hur starkt och modigt det är av dig att blotta dina svagheter och skulder i ett och samma inlägg? Tack vare det du skrev om mig, till mig kan jag verkligen se tillbaka på tiden med dig som jävligt nyttigt. Man ser sig själv i spegeln, den där jobbiga sidan som på något sätt lockas fram när man möter en likasinnad. Men åren går och man kan uppskatta den där sidan och lära sig att se sina fina sidor i dig också. Kommer sakna åren med dig, mer klassen och hur man utbvecklats. OP3A!!

2010-06-07 @ 13:48:03
URL: http://zunkovicphoto.wordpress.com
Postat av: TG ^^,

Fan Tessan! Du är en så himla go människa och skulle jag säga att jag inte kommer att sakna dig...ja, då ljuger jag....EN HEL DEL!!! Och du vet vart jag finns om du skulle behöva ett gott skratt en vacker dag ;)



Puss & Kram // TG <3

2010-06-07 @ 14:34:16

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0