41 timmar kvar

Om 41 timmar sitter jag på en buss till friheten. Ni kan verkligen inte ana hur mycket jag längtar tills på fredag. Ska bli så himla härligt.  Och om 48 timmar så sitter jag på en annan buss som nästan precis är framme i Oslo, och därifrån ska vi ta tåget till Moelv.  Ih!

Fan, förlåt för att jag tjatar om det i varje inlägg, men det bara blir så faktiskt.
Har aldrig ni längtat till något? Klart att man pratar om det hela tiden då.

Kommer med ett inlägg senare, då jag hyllar min klasskompis och f.d. bästa vän Elin.
Missa inte!


1. Första stoppet på vår resa. Nu har vi kommit till Emmaboda och ska byta från buss till tåg.
2. Och tåget till Göteborg har anlänt, och vi stressar oss igenom hela centralen till Busstationen och sätter oss på bussen som går vidare till...
3. OSLO. Ja, nu har vi kommit till kära Norge. Vi har färdats ca 80-100 mil, och vi har bara drygt 20 mil kvar innan vi kommer hem till kära huset i Biri. Men först måste vi ta tåget från Oslo till Moelv.
4. Eller ja, tåget går antingen till Lillehammer eller Trondheim, men dit ska vi inte. Då har vi kommit allt för långt på vår resa. Vi har nu anlänt till Moelv, och på andra sidan sjön ligger lilla Biri, och det är där vi ska stanna i 9 dagar. Hääärligt.


Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0