Barnvakt

Sitter hos svärmor och är barnvakt åt barnen. De leker kurragömma. Yay. Snart blir det mat (D.v.s när alla kommit hem) och förhoppningsvis lite efterrätt ;) Och så ska jag passa på att gratta älskligens storasyster för att hon är gravid.


På tal om graviditet; Min bror verkar inte fatta det där med skämt om graviditeten... Ta ett chill pill Stefan. Jag är inte gravid!


DAGENS POSITIVA: Vi kommer eventuellt få hem vår bar idag! Yay!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update: Fick leka sjuksköterska nu, då Emil trampat på något vasst så att han blödde. Jag gillar rollen.. men bara en liten stund.
Vad ni har skrivit
Postat av: kitty

Nu får du komma in och kika vem de va som vann : )

Tack för rösten! : )



Vad händer ikväll då annars? allt bra? :)



xo

2010-03-06 @ 16:52:26
URL: http://thekittycats.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0