förvirrad.

Känner att allt inte går min väg idag. Känner att jag inte är mig själv. Orkar ingenting. Orkar knappt gå ut på uteplatsen och röka, orkar inte ringa ett telefonsamtal till skolan, orkar inte ens blogga, men jag gör det ändå.

Jag känner mig nere, men ändå inte, Känner mig ledsen, men ändå inte. Känner att jag inte har en enda vänjävel i skolan som verkligen VILL vara med mig.

Jag är arg på alla, men ändå inte. Ingen har gjort mig någor dumt, ja, förrutom lite skitsnack. Men ändå vill jag bara Gå ut.Skrika.Slå.Och gråta.

Vad fan är det med mig?!
Hjälp.
Vad ni har skrivit
Postat av: TG

Du vet att du alltid kan vända dig till mig om du vill prata Tessan :)

2010-03-04 @ 15:07:14
URL: http://sweetpinklollipop.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0