Freeeedag!!!

Äntligen! Som jag har längtat! Ska bli så himla kul och skönt. Att äntligen få sova ut i två nätter. Och sedan är ju detta den näst sista helgen som jag tillbringar i Sverige.
Ja, det börjar dra ihop sig nu. Bara 2 veckor kvar. Och då vid den här tiden har jag nästan precis satt mig på bussen i Göteborg till Oslo Galleriet. Om det nu går som det vill, och det vet vi ju inte. Iallafall så ska det bli jätteskönt att få komma bort!

Nu ska jag bara slappa fram tills att det är dags att gå ner i tvättstugan och byta tvätt.

Hörs sen!
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: kitty

hahahahaahah I know the feeeling!

min man inte ens göra beanisesås.



och män får högre lön än kvinnor i samhället? helt fuckat!



hahaha



xoxo

2010-03-12 @ 17:52:58
URL: http://thekittycats.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0