Måndag

Jag hatar måndagar. Och saken blir ju inte bättre av att jag mått illa och sedan fått ont i äggstockarna. Har aldrig känt av denna smärta innan, men jag försöker övertala mig själv att det är ägglossning. Det är iallafall tid för det nu. Om någon vecka kommer den tråkiga mensen. Blö!

Och så är det bara 5 dagar kvar innan jag drar! Ska bli så JÄVLA skönt :)
Dock har jag inte fått reda på ifall min ledighetsansökan på fredag gått igenom. Om den inte gör det, så gör jag som alla andra; Sjukanmäler mig. Ska sitta på ett tåg hela jävla dagen då. Och tyvärr kan jag inte avboka biljetterna.
Billigt är bra!
Betalar hela 534 kr från Karlskrona till Oslo. Inte farligt alls, då jag i höstas betalade 711 kr till Oslo.
Fast denna gången ska jag åka tåg från Oslo till Moelv. De senaste gångerna har pappa hämtat mig i Oslo, men han jobbar kvällen på fredag :/ Så det blir 199 norska kronor extra där.

Nu ska jag dra till lilla mamma som varit så snäll och tvättat min jacka, och så ska jag även sno lite pengar av henne, och knarka Treo.

Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0