Nostalgi

Tänkte visa upp foton på mig när jag var mindre. Och så tycker jag att vi spikar regeln om att inte skratta åt mig. Förklaring kommer efter varje bild.


Okej, en tjockis var jag iallafall när jag var liten. Det här är då jag och min barndomsvän och fd. granne Sara. Vi lekte jämt!


Detta är min klass i lågstadiet, och vi har en maskeradfest. Om ni undrar vad jag skulle föreställa så är det en bebis. Dock vann jag inte, utan Clownen Sandra.


Detta är jag och min bästa vän Sathalie när vi är på väg på klassresa till Köpenhamn i 6an. Bry er inte om Martin och Malte, då jag inte har en enda aning om vad fan de håller på med.



Vad ni har skrivit
Postat av: TG ^^,

Nämen Tessan, du är ju jättesöt som liten. :P



2010-03-13 @ 11:52:32
URL: http://sweetpinklollipop.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0