Och så röstar vi rätt ikväll!

Jag vill bara be er att rösta på rätt låt ikväll. Och helst inga ballader, då nästan ALLA länder i Eurovision kommer att framföra en ballad. (Suck). Den enda balladen som kommer funka är faktiskt bara Israels låt.
Iallafall så tror jag att folkets favoriter är:
  • Timotej
  • Pernilla Wahlgren
  • Darin

Mina favoriter (I nummerordning) är:
  1. Eric Saade
  2. Salem Al Fakir
  3. Andreas Johnsson
RÖSTA RÄTT IKVÄLL (läs: Rösta på Eric Saade)

Ja, det var bara det.


Vad ni har skrivit
Postat av: Luffi

hehe lika dålig vana som mig då... =(



allt bra annars!? kram

2010-03-13 @ 21:24:09
URL: http://www.luffi.se

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0