P!nk vs. Paris

Läste i en Okej-tidning igårkväll/natt från 2006, där det var en exlusiv intervju med Paris Hilton. Intervjun var i samma veva som hennes singel "Stars are blind" skulle lanseras i Sv. Hon berättade iallafall att hon inte tycker om P!nk och att hon ber alla DJ´sen att inte spela hennes musik, och att den är jättedålig. Och det är BARA för att P!nk dissade henne i hennes musikvideo till låten "Stupid Girls".

Det säg även att Paris skulle ha gjort en "ge-igen" låt till P!NK.
Så det jag undrar nu, berätta vilken det är så att jag kan lyssna, skratta och bara önska liiiiite att jag kan skjuta henne.

Team P!nk eller Paris Hilton?
P!NK SÅ KLART!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0