Sol

Idag är jag glad!! Idag lyser solen och det är nästan rikigt varmt. Behövde inte ens ta på mig min jacka när jag nyss var ute och rökte, utan det räckte med min tjocka olle som jag hade på mig. Är inte det underbart?
Och så fick jag reda på att det inte var så himla mycket som jag låg efter i i skolan som jag trodde. Det är bara lite instuderingsfrågor, ett omprov och en bok som ska läsas ut ikväll inför en "tenta" imorgon.
Det tar jag ikväll. Jag läser ju alltid på kvällen, så det blir perfekt.

Det enda som oroar mig just nu är biljetterna till AC/DC. Pappa har inte fått svar på jobbet än om de fått tag i 4 st, så det kanske inte bli av :( Då blir jag lite ledsen i ögat faktiskt.

Men jag är fortfarande glad!! Yay!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0