Tisdag.

Tisdagar är bra dagar. Då har jag bara en lektion på en timme. Det betyder alltså sovmorgon och sluta tidigt. Det är kalas. Så när jag kom hem fick jag ta hand om min sjuka lillebror. Han hade feber visade det sig. Inte undra på att han var skollhet. Proppade i honom Treo, och det blev lite bättre iallafall.

Just nu försöker jag koppla in mobilen till datorn, men det går sådär. Datorn känner inte igen usbkabeln.
Hade ju faktiskt tänk lägga upp nya bilder på mig med det bruna håret.
Ja, vi får ju se hur det går.

Ha de
Vad ni har skrivit
Postat av: Bitterfittan

eller hur! geri äger (eller ja ägde). har du haft en bra kväll? (:

2010-03-17 @ 23:56:48
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0