Träning för lata jävlar

Jag har ett litet tips till er alla.
Så för er lata jävlar (läs Mig) som inte orkar gå ut och träna rekomenderar jag EA Sports Active till Nitendo Wii som träning. Och tro mig, det hjälper! Har en sådan träningsvärk i mina lår, min rumpa och mina vader så att det inte är klokt. Kommer knappt upp ur sängen, och vägrar gå i trappor nu. Fy helvete. Värre än skolgymnastiken asså!

Vad gör EA Sports Active då?
Du har en personlig tränare, som med hjälp av ålder, vikt och längd räknar ut hur många kalorier du ska bränna i veckan, hjälper dig med kosten och får din kropp att bli tränad. Du kan exempelvis välja redan färdiga träningsprogram, eller skapa ett eget. Aktiviteter som du kan välja mellan är bl.a. Tennis, boxning, dans, åka inlines, volleyboll, basket, löpträning, ryggträning m.m Detta fungerar jättebra för mig som inte vågar gå på gym för att jag skäms över hur otränad jag är osv. Det är skitkul, och ett tag funderade jag på att kasta ut vårt xbox 360 och köpa Wii.

Så, har ni en massa pengar att spendera, gör det då på detta!



(Det enda som är lite sorgligt är väl att hon på framsidan redan är smal och tränad. Fy för det)
Vad ni har skrivit
Postat av: E M M A

hahaha okej :D va gör du

2010-03-08 @ 22:06:58
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: E M M A

hahaha okej :D va gör du

2010-03-08 @ 22:07:06
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: E M M A

hahahahahaa okej :D vet inte :D

2010-03-08 @ 22:21:24
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0