T.v.e.k.s.a.m.

Idag är det den sista dagen att skicka in ett ansökningsbrev till Robinson. Ska jag? Ska jag inte?

Fan, det hade varit så jävla kul att visa alla vad jag går för. Jag vet att jag kan klara det, jag bara vet det! Har ju varit med i scouterna i 7 år, och jag klarar av att sova i ett vindskydd i extrema väderförhållanden (översvämmning). Jag vet hur det känns att gå omkring i dyngsura kläder hela dagarna, och jag vet hur man gör upp eld.
Jag äter vad som helst. Eller ja, förrutom ägg och kaviar.

Jag bara känner det, JAG KAN VINNA! Detta är nog fan den enda tävlingen där jag känner att jag faktiskt har en chans.
Klarade Emma Andersson och Zübeyde Zimzek (stavning?) det, ja, då fan klarar jag det!

Det enda som står i vägen är studenten och AC/DC-konseten (om det nu blir av). Hade jag gått i 2an hade jag fan sökt direkt, utan att tänka, men nu är det ju en massa annat som står på spel. Gah!
Hur ska jag göra?
Hjälp mig bestämma?


(Det där kan vara jag?)
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0