Blandade känslor.

Var på¨ultraljudsundersökningen idag och fick veta att det inte var något fel på den högra sidan av buken; dvs. Bukspottkörteln, levern och det. Visst blir man glad när man vet att kroppens organ fungerar som de ska, men jag vill ju samtidigt få reda på vad det är för fel på mig. Jag vill att de ska hitta något som inte stämmer så att jag slipper vara ovetande. Det hade räckt med att de sa att jag producerar för mycket galla, eller att jag har magsår, eller varför inte att jag har en tumör i magsäcken (okej, man ska inte skoja om sådant, men just nu hade det nästan varit ett glädjande besked, så att jag kan få rätt medicin och sedan bli bra igen). Vad som helst hade gjort mig glad, och att de verkligen bryr sig om mig. Att de inte bara tar mig som tjejen som har ont i magen.

Jag kanske är gravid. Eller skengravid.
Jag måste hitta felet...
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0