Orkar inte mer

Efter ett halvår av illamående till och från ska jag nu imorgon besöka vårdcentralen och TVINGA dem att ta en massa jävla prover för att se vad det är för fel på mig. Jag orkar inte ha det såhär längre. Min praktik och ALLA mina betyg från denna termin har fått ta skada på grund av min jävla mage! (Någon som vill donera till mig?)
Och nu när jag äntligen fått ett sommarjobb på tio veckor är jag livrädd att jag inte kommer klara av det. Att jag kommer sumpa allt på grund av min satans mage. Jag orkar inte vakna vid 7 för att sitta vid toalettstolen och spy galla i 5 timmar, för att sedan må någorlunda bra.
JAG ORKAR INTE!

Herregud, alla kommer tro att jag är bulimiker.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0